Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciulix
Nowy
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:33, 09 Lut 2008 Temat postu: datachanger |
|
mam pare pytan dotyczacych datachangera np jak dodac kolesiowi armor taki jaki ma julian czy knight
a po drugie julianowi firzenowi i luisexowi sie mana szybciej regeneruje... jak to zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Krencik
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suszec
|
Wysłany: Sob 11:51, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
Przenoszę do Problemy
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzyzu
Nowy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:39, 17 Lut 2008 Temat postu: problem DC |
|
zedytowałem date templata i gdy chciałem włączyć gre wyskoczył mi błąd
:
Couldn't create art surface.
co jet nie tam prosze o pomoc[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Myszon
Nowy
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:10, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
Nie ma obraz ków tam gdzie powinny być
Dokładniej chodzi o te linijki:
head: sprite\template1\face.bmp
small: sprite\template1\s.bmp
file(0-69): sprite\template1\0.bmp w: 79 h: 79 row: 10 col: 7
file(70-139): sprite\template1\1.bmp w: 79 h: 79 row: 10 col: 7
jeżeli w dacie pisze sprite\template1\face.bmp to obrazek powinien sie znajdować w folderze sprite\template1
Lub podałeś w pliku data.txt złą lokalizację plików dat
Nie wiem dokładnie o które ale wiele razy coś takiego miałem, poprawiłem i było dobrze
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hell fighter
User
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:06, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
no panowie.. może byście pomogli koledze z armorem co? to wcale nie jest takie trudne jak sie wydaje.... są aż 4 wyjścia jak to zrobić, w tym 3 w lf2 exe, i 1 trudniejsza w dc
jak znam życie poprosicie o tą trudniejszą, choć strasznie jest trudna, a ja czasu nie mam na tłumaczenie, a mianowicie działa na zasadzie limitbrake, po zużyciu całego odpowiedniej ilości punktów życia zbroja spada i postać zmienia sie w wersje bez zbroi, trochę bardziej skomplikowany transform....
hmmmm zdecydowałem zapomnijcie o dc, możecie dać postaci specyficzne id, luisa: 6, knighta: 37, i juliana: 52... życze powodzenia...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hell fighter dnia Sob 21:07, 19 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|