Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragonik
Nowy

Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:06, 23 Lut 2008 Temat postu: Lf2 |
|
siemka ja mam prosbe byscie mi powiedzieli do jakiego lf wstawic postacie itp
chyba ze obojetnie to prosze o pomoc gdzie wstawic te bronie i postacie
z gory dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
forest
Extreme User

Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: kaźmierzyn
|
Wysłany: Nie 17:33, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
za dużo by ci tłumaczyc (ja wiem)
Ost... za spam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragonik
Nowy

Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:34, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
wiesz za taka wypowiedz to na Admina miejscu juz bys mial otsa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jarek
User

Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rumi
|
Wysłany: Pon 16:57, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
Pozwolę sobie użyczyć poradnik mojego kolegi, a więc:
Aby dodać postać należy pliki te co należą do obrazków czyli np. naruto_0.bmp to dodaj je do folderu:
...\Little Fighter 2\sprite\sys
a te co nazywają się np. naruto.dat to dodaj je do folderu:
...\Little Fighter\data
Otwórz plik data.txt w folderze ...\Little Fighter\data i tam ujawni się coś takiego: <object>
id: 0 type: 0 file: data\template.dat
id: 52 type: 0 file: data\julian.dat
id: 51 type: 0 file: data\firzen.dat
id: 50 type: 0 file: data\louisEX.dat
id: 38 type: 0 file: data\bat.dat
id: 39 type: 0 file: data\justin.dat
id: 37 type: 0 file: data\knight.dat
id: 36 type: 0 file: data\jan.dat
id: 35 type: 0 file: data\monk.dat
id: 34 type: 0 file: data\sorcerer.dat
id: 33 type: 0 file: data\jack.dat
id: 32 type: 0 file: data\mark.dat
id: 31 type: 0 file: data\hunter.dat
id: 30 type: 0 file: data\bandit.dat
id: 1 type: 0 file: data\deep.dat
id: 2 type: 0 file: data\john.dat
id: 4 type: 0 file: data\henry.dat
id: 5 type: 0 file: data\rudolf.dat
id: 6 type: 0 file: data\louis.dat
id: 7 type: 0 file: data\firen.dat
id: 8 type: 0 file: data\freeze.dat
id: 9 type: 0 file: data\dennis.dat
id: 10 type: 0 file: data\woody.dat
id: 11 type: 0 file: data\davis.dat
id: 100 type: 1 file: data\weapon0.dat #stick
id: 101 type: 1 file: data\weapon2.dat #hoe
id: 120 type: 1 file: data\weapon4.dat #knife
id: 121 type: 4 file: data\weapon5.dat #baseball
id: 122 type: 6 file: data\weapon6.dat #milk
id: 150 type: 2 file: data\weapon1.dat #stone
id: 151 type: 2 file: data\weapon3.dat #wooden_box
id: 123 type: 6 file: data\weapon8.dat #beer
id: 124 type: 1 file: data\weapon9.dat #<
id: 217 type: 2 file: data\weapon10.dat #louis_armour
id: 218 type: 2 file: data\weapon11.dat #louis_armour
id: 300 type: 5 file: data\criminal.dat #criminal
id: 200 type: 3 file: data\john_ball.dat
id: 201 type: 1 file: data\henry_arrow1.dat
id: 202 type: 1 file: data\rudolf_weapon.dat
id: 203 type: 3 file: data\deep_ball.dat
id: 204 type: 3 file: data\henry_wind.dat
id: 205 type: 3 file: data\dennis_ball.dat
id: 206 type: 3 file: data\woody_ball.dat
id: 207 type: 3 file: data\davis_ball.dat
id: 208 type: 3 file: data\henry_arrow2.dat
id: 209 type: 3 file: data\freeze_ball.dat
id: 210 type: 3 file: data\firen_ball.dat
id: 211 type: 3 file: data\firen_flame.dat
id: 212 type: 3 file: data\freeze_column.dat
id: 213 type: 1 file: data\weapon7.dat #ice_sword
id: 214 type: 3 file: data\john_biscuit.dat
id: 215 type: 3 file: data\dennis_chase.dat
id: 216 type: 3 file: data\jack_ball.dat
id: 219 type: 3 file: data\jan_chaseh.dat
id: 220 type: 3 file: data\jan_chase.dat
id: 221 type: 3 file: data\firzen_chasef.dat
id: 222 type: 3 file: data\firzen_chasei.dat
id: 223 type: 3 file: data\firzen_ball.dat
id: 224 type: 3 file: data\bat_ball.dat
id: 225 type: 3 file: data\bat_chase.dat
id: 226 type: 3 file: data\justin_ball.dat
id: 228 type: 3 file: data\julian_ball.dat
id: 229 type: 3 file: data\julian_ball2.dat
id: 998 type: 5 file: data\etc.dat
id: 999 type: 5 file: data\broken_weapon.dat
<object_end>
<file_editing>
data\nothing.txt
<file_editing_end>
<background>
id: 4 file: bg\sys\hkc\bg.dat
id: 2 file: bg\sys\lf\bg.dat
id: 3 file: bg\sys\sp\bg.dat
id: 5 file: bg\sys\gw\bg.dat
id: 6 file: bg\sys\qi\bg.dat
id: 7 file: bg\sys\ft\bg.dat
id: 1 file: bg\sys\cuhk\bg.dat
id: 0 file: bg\sys\thv\bg.dat
id: 10 file: bg\template\1\bg.dat
id: 11 file: bg\template\2\bg.dat
id: 12 file: bg\template\3\bg.dat
<background_end> Widać tam różne pliki .dat a więc załóżmy iż chcemy dodać postać o nazwie naruto.dat więc dopisujemy to po
id: 11 type: 0 file: data\davis.dat
czyli będzie wyglądało tak(tylko kawałek):
id: 11 type: 0 file: data\davis.dat
id: 12 type: 0 file: data\naruto.dat
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ribben
Super Mod

Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódz
|
Wysłany: Wto 14:06, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
I jak przydało się ? Temat do zamknięcia ? :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Krencik
Administrator

Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suszec
|
Wysłany: Wto 18:44, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
Ja pierw przeniosę do działu problemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marecki661
User

Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 20:14, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
ej ma ktos link do sciogniencia gold davisa?
Zakłada się nowy temat, a nie pisze w totalnie innym o innym problemie. Drugie słowne ostrzeżenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
forest
Extreme User

Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: kaźmierzyn
|
Wysłany: Wto 20:17, 01 Kwi 2008 Temat postu: |
|
mieliscie zamknoc a nie ma closed xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|