Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rekinxxxl
User
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 7:58, 03 Kwi 2008 Temat postu: problem w datachanger |
|
nie wiem jak sie robi moc proszę piszcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lukomen
Nowy
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:10, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
ale jaką moc? napisz coś więcej. jak chcesz to pisz na GG do mnie 8550466
w downloadzie na stronce jest poradnik do Data Changera, dzięki niemu nauczyłem się robić postacie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rekinxxxl
User
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 16:08, 17 Kwi 2008 Temat postu: |
|
moc taką że koleś przywołuje np. rycerzy banditów i inne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rekinxxxl
User
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pią 17:59, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
aha i jeszcze żeby to był bandit
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hell fighter
User
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:50, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
człowieku... o.O to akurat są podstawy... ja do takich rzeczy doszedłem sam, metoda prób i błędów... no ale jak już tu jestem to czegoś cię mogę nauczyć. A wiec.. każda postać, obiekt, i broń ma swój numer id, znajdziesz to w data.tex, jaka jest różnica pomiędzy id broni i pocisków, a postaci? otóż chodzi w nich o inteligencje, wykonywanie przypisanych ataków pod określoną kombinacją przycisków, ale tu nie oto nam chodzi. chce dojść do teko że niema różnicy jakie to id, id to zawsze id... możesz na wet juliana przyzwać jak chcesz (choć to by była przesada). teraz pytanie czy potrafisz używać opoint? jeśli nie to czytaj uważnie. opoint to jak nazwa wskazuje O-obiekt POINY-puntk, czyli punkt tworzenia obiektu:
to linia kodu z ball attack denisa
<frame> 258 ball34
pic: 158 state: 3 wait: 1 next: 259 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 31 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
opoint:
kind: 1 x: 95 y: 43 action: 50 dvx: 0 dvy: 0 oid: 205 facing: 0
opoint_end:
wpoint:
kind: 1 x: 33 y: 50 weaponact: 30 attacking: 0 cover: 1 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0
wpoint_end:
bdy:
kind: 0 x: 21 y: 29 w: 42 h: 49
bdy_end:
<frame_end>
my zajmiemy sie tą linią kodu:
opoint:
kind: 1 wiec zacznijmy od najważniejszego czyli położenia tworzonego obiektu względem środka postaci x: poziomo y: pionowo action: 50 dvx: 0 dvy: 0 najważniejsze!!! tu wpisujemy id danego obiektu, czyli podajemy programowi co ma dokładnie stworzyć, czyli jeśli to ma być bandit to napiszemy 30 oid: 30 facing: 0
opoint_end:
to na tyle... najlepiej po prostu skopiuj opoint z jakiegoś ballattacku i wpisz 30 w oid... powodzenia;)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hell fighter dnia Sob 20:51, 19 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
VinRevox
Nowy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:02, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
hell fighter niepotrzebnie się rozpisałeś i tak nic z tego niezrozumie dlatego ja dam prostrzy lecz mniej orginalny sposób.Możesz pozamieniać nazwy niektórym plikom dat w folderze data np zamieniasz nazwę julian_ball2 na rudolf_weapon i odwrotnie.Zamiast gwiazdek Rudolf będzie wypuszczał wybuchającego juliana.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez VinRevox dnia Nie 0:03, 20 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hell fighter
User
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 1:01, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
nie.. to nie ma sensu, poco zmieniać pliki skoro możesz dodać do gry własne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
VinRevox
Nowy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 1:25, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
No wiadomo ,że lepiej dodać do gry własne ale myślisz ,że jakiś newbies odrazu wszystko skapuje?Ja jak zaczynałem tworzyć bojowników to właśnie tym sposobem i z dniem stawałem się coraz bardziej doświadczony dzięki czemu moje prace mają lepszy efekt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hell fighter
User
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 1:31, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
ja tam od razu zaczynałem grzebać w dc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rekinxxxl
User
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 7:36, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
wiem że można kopiować i jak robić postacie tylko teraz już inne moce umiem i dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rekinxxxl
User
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 7:56, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
aha a jakie muszą być żeby był rycerz
albo hunter
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rekinxxxl dnia Nie 8:15, 20 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rekinxxxl
User
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 8:32, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
już wiem wszystkim dziękuje bo już sam znalazłem jak hunterów jak ktoś ciekawy jak to zamiast 30 dać 31
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hell fighter
User
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:56, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
bardzo proszę... ^_^
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rekinxxxl
User
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 12:14, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
aha i jeszcze mógł ktoś podać jakiś poradnik z góry dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rekinxxxl
User
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 18:01, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
proszę dać moc do tego obrazka proszę
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|